مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-04ورزشي

فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان| اولین طلا از دست رفت؛ سرلک نایب قهرمان جهان شد


مسابقات جهانی کشتی آزاد با برگزاری مسابقات فینال در اوزان 57،65،79 و 92 دنبال می شود که چهار کشتی گیر ایرانی برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ در ادامه مسابقات جهانی کشتی آزاد 2021 نروژ، چهار کشتی گیر ایرانی برای کسب مدالهای طلا در اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم مقابل رقبای از آمریکا و سوریه قرار می گیرند.

بعد از طلای یزدانی و زارع که شب گذشته رقم خورد، سرلک، امیر محمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور نیز با درخشش در این رقابت ها، راهی دیدار فینال شدند و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبای خود می روند.

وزن 65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی(ایران) صفر - زاگیر شاخیف(روسیه) 10 امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان به مصاف زاگیر شاخیف از روسیه رفت و در ناباوری با نتیجه 14 بر 4 در کمتر از 30 ثانیه شکست خورد و به نقره رسید.

یزدانی در دور نخست مقابل گابریل جاناتچ از اتریش با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل سباستین ریورا از پورتریکو 13 بر 3 به برتری رسید.

وی سپس مقابل کریستوف بینکوفسکی از لهستان به روی تشک رفت و در پایان به سختی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان| اولین طلا از دست رفت؛ سرلک نایب قهرمان جهان شد

فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان| اولین طلا از دست رفت؛ سرلک نایب قهرمان جهان شد